D'name of Safuraa

D'name of Safuraa
it's me

Sunday, May 23, 2010

my 23rd bufday!!!!:)>

olaa..olaa.olaa...olaa..olaa...

wow...today is my bufday....'am already 23rd years old...oh goush!!!

makin lama umur makin bertmbah....byak dh ke amalan yg aku dh wat nie ha...dosa dalah!!!!wahahahahah

anyway, i just wish that i will have a good health, be a gud person, a gud sister, happy family and have a gud guy...oppss!!!

bout to have a gud guy....hmmmm really a big question mark?????
ntahlah bila nk jumpa lelaki idaman aku nie ha....hahahaha....aku harap ada lelaki yg bleh menerima seadanya diri aku nie n family aku dan juga bertanggungjawab sebagai seorang lelaki dan juga membinbing ke arah yg kbenaran....wow!!!

besides that, aku harap jguk dpt melancong satu dunia, bila duit aku dh byk....dan juga aku harap dapat kerja yg stabil dan dpt bls blk jasa mak bapak aku!!!!

aku rs itu sja, for my 23rd bufday....

No comments:

Post a Comment