D'name of Safuraa

D'name of Safuraa
it's me

Thursday, April 22, 2010

assalamualaikum........

tinggal beberapa hari jek lg nak abis bljar kat UTM nie....rs sedih pown da gak...sbb akan berpisah ngan kwn yg kenal selama 4 tahun.....byk juga bnda2 yg diharungi bersama....cewah!!!ayat x leh blah kan.....

anyway...'am very glad to know them as my frenzs in my life, ada yg aku anggap sebagai kwn baik.. ada yg anggapa sbg kakak dan ada juga yg dianggap sebagai abang!! BF- mestilah x da....they're my frenzs.

biasanya lps cuti sem, blk2 je, tgk muka diorang, message2 masa cuti pown ngan diorang gak...lps nie mcm manalah agaknyer??? huhuhu!!!

x pa2.....setiap perpisahan mesti ada hikmahnya......maybe lps nie aku kan jumpa lg ramai kwn...yg pelik2 lagi....wahahaha

anyway...thanz being my frenzs....minta maaf klau da silap dan salah....maafkan saya yer!!!setiap manusia akan buat kesilapan x kira dimana dia berada!!!!! SORRY YER!!!

LUV U GUYS- MISS U TOO- TATA-TITI-TUTU- BYE!!!

1 comment:

  1. yuhuuu.... aku kt rumah suda. ko plk counting ek.. nice knowing u girl! nnt kamis aku dtg ha!

    ReplyDelete