D'name of Safuraa

D'name of Safuraa
it's me

Tuesday, July 20, 2010

assalamualaikum.....

dah hampir 2 bulan dok kat umah nie....keje masih x dpt lg...sedih nya hati nie ha...
bila lah aku leh dpt pengalamn mcm org lain..masa praktikal dulu pown, x bnyak pown yg bljr.... ntahlah knp dugaan nie yg aku terima...tp aku ttp terima dengn sepenuh hati dan cuba untuk mnjadi org yg lebih berjaya

kadang2 tue jeles gak tgk kwn2 yg lain yg dh dpt keje.....kan best klau aku pown dpt....aku just nk crik pngalamn jew...nanti bila kau dpt keje lain...blehlah aku ckp aku nie dh da pngalmn ckit...

bila ckp ngan kwn2, family, diorang kan ckp 'sabarlah, i'allah ada....just lmbt n cpt jew','i'allah mesti dpt yg lg elok' harap2 pa yg didoakan oleh mereka nie dimakbulkan. tapi hati aku nie cam na....sedih sgt...x da sapa tau pownnnn.......sedih sorang2, nangis pown sorang....nie lah idup tnpa berteman....

ya allah...ko tabahkanlah ati aku nie mnghadapi sgala ujian dan dugaan mu nie ya allah.....aku kan cuba utk mencari yg lebih baik dan juga menjd org yg lebih baik di dunia dan juga di akhirat....

~amin~amin~amin~

1 comment:

  1. safura... akhirnya ko update blog. xpelh saf. aku rs xrmai lg kwn2 kita yg dpt kje. yg aku knl lh. hehe... ni pn aku partime frmasi. ltih jgk kira duit. huhu...

    ReplyDelete